2024 második felében sem tétlenkedtünk – számos újdonságot vezettünk be, köztük biztonsági fejlesztéseket, sablonmódosításokat és új ügyfélközponti platformokat. Olvasd el teljes összefoglalónkat!
Ebben a cikkben összegyűjtöttük azokat a fejlesztéseket, amelyeken az elmúlt hónapokban dolgoztunk – legyen szó a vásárlói visszajelzéseken alapuló javításokról vagy a Shoptet Partnerekkel közös projektekről.
Ha kíváncsi vagy, milyen újdonságokkal kezdtük az évet, nézd meg a január-júniusi frissítéseink összefoglalóját is.
Mostantól a fiókodat bebiztosíthatod kétfaktoros hitelesítéssel (2FA). A funkció aktiválása után a bejelentkezéshez a jelszó mellett egy egyszer használatos kódot is meg kell adnod, amelyet egy speciális alkalmazás generál.
A biztonsági funkciót a Fiókbeállítások szekcióban aktiválhatod, a jobb felső sarokban található felhasználói fiókra kattintva.
Miért érdemes aktiválni a 2FA-t?
A 2FA kódok kezeléséhez használhatsz olyan alkalmazásokat, mint a Google Authenticator, vagy jelszókezelő eszközöket, például a 1Password alkalmazást. A böngészők jelszókezelői gyakran automatikusan kitöltik a kódot, így az nem lassítja a munkádat.
Napokon belül elindítjuk a jelszóellenőrzési funkciót, amely figyelmeztet a gyenge jelszavakra közvetlenül az admin felületen. Jelszócsere esetén automatikus ellenőrzés történik, és ha az új jelszó nem elég biztonságos, figyelmeztetés jelenik meg, és a változtatás csak egy másik jelszó megadása esetén lesz lehetséges. További információkat a Súgóban találhatsz.
Mostantól e-mailben értesítünk az ismertetlen eszközökről történő bejelentkezésekről. Így könnyen ellenőrizheted, hogy ez a te aktivitásod volt-e, vagy egy potenciális biztonsági fenyegetésről van szó.
Végre itt van a várva várt újdonság! Mostantól elérhető a Megjegyzés és fájl csatolása a termékhez alkalmazás magyar verziója!
Mit tud?
Aktiváld most az admin felületen vagy az alkalmazasok.shoptet.hu oldalon!
A megújult mennyiségi kedvezmények modul a következőket teszi lehetővé:
Lemaradtál a 2024-es év első felének híreiről? Itt elolvashatod őket.
Ha a webáruházad megjelenítését egyéni HTML kódoddal módosítasz, akkor lehetőséged van az általunk kiadott frissítések ellenőrzésére – ez az elhalasztott sablonfrissítések funkció.
Az olyan kritikus változások esetében, amelyek hatással lehetnek az egyéni testreszabásokra, most már lesz időd arra, hogy először te magad vizsgáld meg őket, és lásd a webáruházadra gyakorolt hatásukat. Miután az egyéni kódokat szükség szerint módosítottad, elfogadhatod a frissítéseket, és a módosítások megjelennek a webáruházadban és a vásárlóid számára is.
A sablonfrissítések elhalasztásának kezelését a Megjelenés és tartalom – Sablonok kinézete szekcióban találod. Javasoljuk, hogy bízd ezt egy Shoptet Partnerre vagy saját kódkezelődre. A hozzáférés adminisztrátori joghoz kötött, amelyet a webáruház tulajdonosa adhat meg. A funkció működésének részleteit a Súgóban találod.
Ha nem rendelkezel egyéni sablon testreszabásokkal, akkor nem kell bekapcsolnod az elhalasztott sablonfrissítéseket, és az új módosítások automatikusan elérhetővé válnak, amint megjelennek, ahogy eddig is.
Mostantól az Akció, Újdonság és Tipp rendszerszintű címkék megjelenítési neve és színe is módosítható.
Lehetőséget adtunk arra, hogy beállítsd, hány hozzászólás jelenjen meg egy oldalon a termékekhez kapcsolódó beszélgetéseknél, 1–120 között. Ez segít elkerülni a hosszú betöltési időket és görgetéseket, ha egy terméken több hozzászólás is jelen van.
Módosítottuk a cikkek előnézetének megjelenítését a kezdőlapon, hogy azok kompaktabbak legyenek az oldalon. A Step, Classic, Tango, Techno sablonok esetében 1-4 cikk megjelenítésekor az összes cikk nagyméretű monitorokon egy sorban lesz elhelyezve. Ha 5 vagy több cikket jelenítesz meg, vagy ha kisebb monitorokon jeleníted meg őket, akkor több sorra lesznek elosztva. A Disco, Samba és Waltz sablonok esetében a cikkek soronként kettővel jelennek meg.
Módosítottuk a megjelenést, javítottuk a reakcióképességet és az adatok egyértelműségét az ügyfélközpontban (végfelhasználói fiók) található táblázatokban az újabb generációs sablonokban (Samba, Disco, Step, Classic, Step, Waltz, Tango, Techno).
Továbbra is fejlesztjük a speciális adórendszerekben történő értékesítést felmerülő igények alapján. Annak érdekében, hogy eleget tegyünk az egyéni igényeknek, egy olyan funkciót hozunk, amely lehetővé teszi az érvénytelenített adószámot követő műveleteket (adószám ellenőrzése), amellyel beállítható, hogy a rendszer hogyan reagáljon nem ellenőrzött adószám esetén.
Az adószámok ellenőrzésére a TaxID Pro és a VIES rendszereket használjuk, amelyek megbízhatóak, de nem mindig elérhetőek 100%-ban. Ha ezek nem állnak rendelkezésre, választhatsz, hogy webáruházad hogyan reagáljon azokra a megrendelésekre, amelyeknél nem sikerült ellenőrizni az adószám érvényességét.
A következő lehetőségek közül lehet majd választani:
Ezt a funkciót az admin felületen találod a Beállítások – Alapbeállítások – Adók – Nemzetközi kereskedelem és az ÁFA részben találod. Alapértelmezetten az RCH módban történő megrendelés befejezésének lehetősége engedélyezve lesz.
A Mennyiségi kedvezményeken kívül más alkalmazásokat is javítottunk:
Az összes fizetős tarifacsomag esetében megszüntettük a további nyelvek korlátozását. Mostantól korlátlanul hozzáadhatod az összes elérhető nyelvet a webáruházadhoz! A Tarif Free változatlan marad, és továbbra sem támogatja az Idegen nyelveket.
Hisszük, hogy ez a fejlesztés megkönnyíti az új külföldi piacokra való terjeszkedést!
Szeptemberben kibővítettük a termékekkel kapcsolatos beszélgetések lehetőségét aloldalakra és cikkekre.
Az alkalmazás alapértelmezettként aktiválva van, de mostantól lehetőség van kódmódosítás nélkül kikapcsolni azt az oldalak, cikkek és termékek esetében. Ez a két változás nem érinti ezeket a régebbi sablonokat – Echo, Soul, Rock és Pop.
Mostantól az alkalmazás az összes fizetős tarifában szerepel (korábban a Profi tarifa aktiválásától volt elérhető). Azoknak az ügyfeleknek, akik korábban a tarifájukon felül fizettek elő az alkalmazásra, megszűnt a számlázás, és a következő időszaktól kezdve ingyenesen lesz elérhető.
Új híreink vannak az ügyfélszolgálati részlegünkről is!
Mostantól egy továbbfejlesztett Helpdesket találsz az admin felületen a kérdőjel szimbólum alatt. Ebben áttekinthető linkeket találsz a Támogatásra, a Shoptet Helpdeskre, a Shoptet Státuszra és természetesen a korábban megszokott technikai ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételi űrlapra.
Ha olyan adblockereket használsz, amelyek blokkolják a harmadik féltől származó alkalmazásokat, előfordulhat, hogy az új helpdesk nem jelenik meg megfelelő módon. Ezért javasoljuk, hogy a reklámblokkoló beállításaiban állíts be egy kivételt a Shoptet admin felület számára.
A Támogatás szekció is változáson ment keresztül – tamogatas.shoptet.hu weboldal új külsőt kapott, és egyszerűsítettük a cikkek szerkezetét. Áttekinthetőbbé tegyük őket, így mindig megtalálod a választ arra, amit keresel.
Írjon megjegyzést