Marketing

A legjobb webáruház sem megy sokra megfelelő marketing nélkül. Éppen ezért irányítottuk rá figyelmünket, és az online marketing legkülönfélébb területeiről szolgálunk fel Nektek cikkeket a PPC-től kezdve a SEO-n keresztül egészen a közösségi médiáig. Bővítsd a digitális marketing tudásod blogbejegyzéseinkkel!

Fonalműhely vállalkozás tulajdonosai

A Fonalműhely sikertörténete: webshop már van, most jöhet az üzlet?

Új kapukat nyitott a közös hobbi, a horgolás a két barátnő számára Kovács-Károlyi Hajnalka és Vigh-Pákozdi Emese barátnőkből üzlettársakká váltak, amikor elindították közös vállalkozásukat, a Fonalműhelyt. Mára szebbnél-szebb fonalakat és praktikus eszközöket kínálnak saját webáruházukban a horgolás szerelmeseinek. Mivel a webshopban kínált termékeikre van kereslet, így lehet, hogy hamarosan üzletet is nyitnak.

Olvassa el az egészet
MóniSüti sikertörténet - családi idill

MóniSüti sikertörténete: Blogoló MaiMóniból blogoló és cukrászdatulajdonos MóniSüti, aki a könyveit saját webshopjában árulja

Hosszú évek kitartó munkája, előre nem tervezhető szerencsés fordulatok, küzdés közepette is apadhatatlan lelkesedés és jókedv. Blogposztunkban Kövérné Kalmár Mónika, teológus, közgazdász, lakberendező, újságíró, gasztroblogger, mestercukrász, négygyerekes anyuka és hamarosan kétszeres nagymama vállalkozásának történetét ismerhetitek meg.

Olvassa el az egészet
Márciusi hírek a Shoptetnél

Márciusi összefoglaló – rövid áttekintés a tavasz első hónapjáról

Igyekszünk mindig a legtöbbet kihozni egy hónapból – ezt tanúsítja a március is, hiszen a tevékenységek tárházából most sem fogytunk ki! Az online cikkmegjelenések mellett részt vettünk rendezvényen, szerepeltünk a rádióban, partnereink listája pedig megállás nélkül bővült. Ha kíváncsi vagy arra mi minden történt a Shoptetnél, és mit tartogat az április, görgess lentebb, és olvass […]

Olvassa el az egészet
Használtcikk felmérés a Shoptetnél

Most éri meg használt cikk webáruházat nyitni! Íme a legfrissebb kutatási eredményeink

Napjainkban a használt cikkek piaca csak úgy szárnyal – több termékkategóriában és nemcsak a hagyományos offline üzletekben. A március 18-ai Újrahasznosítás Világnapja alkalmából a Shoptet felmérést végzett, hogy a magyar fogyasztóknak milyen a hozzáállása a használt termékekhez. A legújabb reprezentatív kutatásból kiderült, hogy a magyarok igen nagy arányban nyitottak arra, hogy használt cikkeket vásároljanak, sőt […]

Olvassa el az egészet
Esbana alapítói

Az Esbana.eu sikertörténete: a homoktövis ültetvény családi vállalkozássá nőtte ki magát

Kiss Attila és Zsíros Tünde 2021-ben kezdték gyártani homoktövisből készült termékeiket, melyeket ESBANA márkanév alatt árusítanak. Nem vártak sokat az online jelenléttel, hiszen már 2022 októberében megnyitották a webshopjukat a Shoptet rendszerén, így a lekvárokat, szörpöket és egyéb termékeiket már egy kattintással a virtuális kosarunkba helyezhetjük. Attilát kérdeztük az ESBANA-ról, a fejlődésről és jövőbeli céljaikról.

Olvassa el az egészet
Ilyen volt 2022

Ilyen volt 2022

Egy különleges évet tudhatunk magunk mögött. Fordulatokban, izgalmakban, lehetőségekben gazdag időszak volt ez, amely nem kevés változást hozott a Shoptet életébe is. Évértékelő írásunkban összefoglaltuk a számunkra legfontosabb eredményeket, tekintsétek át velünk közösen. Viszlát 2022, hajrá 2023!

Olvassa el az egészet
DLX Media - blogcikk

Így használd a videókat a webshopodban

Amikor 2005-ben megjelent az első YouTube videó, valószínűleg a kaliforniai székhelyű videómegosztó megálmodói se gondoltak arra, hogy másfél évtizeddel később a YouTube a világ második leglátogatottabb oldala és ezüstérmes keresője lesz. Pedig így lett. 2006-ban a Google megvásárolta a céget, és ezután nem volt megállás. Napról napra nő a YouTube-felhasználók száma, ami hatalmas lehetőséget jelent […]

Olvassa el az egészet

Bejegyzés navigáció