Marketing

A legjobb webáruház sem megy sokra megfelelő marketing nélkül. Éppen ezért irányítottuk rá figyelmünket, és a marketing legkülönfélébb területeiről szolgálunk fel önnek cikkeket a PPC-től kezdve az SEO-n keresztül egészen a közösségi médiáig.

Ilyen volt 2022

Egy különleges évet tudhatunk magunk mögött. Fordulatokban, izgalmakban, lehetőségekben gazdag időszak volt ez, amely nem kevés változást hozott a Shoptet életébe is. Évértékelő írásunkban összefoglaltuk a számunkra legfontosabb eredményeket, tekintsétek át velünk közösen. Viszlát 2022, hajrá 2023!

Olvassa el az egészet

Így használd a videókat a webshopodban

Amikor 2005-ben megjelent az első YouTube videó, valószínűleg a kaliforniai székhelyű videómegosztó megálmodói se gondoltak arra, hogy másfél évtizeddel később a YouTube a világ második leglátogatottabb oldala és ezüstérmes keresője lesz. Pedig így lett. 2006-ban a Google megvásárolta a céget, és ezután nem volt megállás. Napról napra nő a YouTube-felhasználók száma, ami hatalmas lehetőséget jelent […]

Olvassa el az egészet

Lehet hobbival pénzt keresni?… A Shoptet felméréséből kiderül!

Sok izgalmas dologra fény derül abból a felmérésből, amelyet a Shoptet készített az elmúlt hetekben. Érdekesség például, hogy a magyarok többségének (53%) van olyan hobbija, amivel alkot, és közülük minden ötödiknek bevételt is hoz ez a tevékenység. Főleg a férfiakra jellemző, hogy pénzzé teszik szabadidejüket ilyen módon. De: nézzük meg részletesen, mi minden tudható meg […]

Olvassa el az egészet

8 SEO tipp webáruházaknak

Ahhoz, hogy a termékeidet el tudd adni online, fontos, hogy könnyen megtalálják a vevőid a webáruházadat. Ennek pedig a legjobb módja, ha a Google találati listájában az elsők között szerepelsz. Hiába nálad kaphatók a legjobb termékek a legjobb áron, ha a webshopodat lehetetlen megtalálni, nincs esélyed az ecommerce piacon.

Olvassa el az egészet

Mi az a See-Think-Do-Care modell, és hogyan segíti a webáruház üzemeltetését?

Ön is egyedül, külső segítség nélkül végzi webáruháza marketingjét? Valószínűleg már találkozott olyan elméleti modellekkel (más szóval keretrendszerekkel), amelyek elősegítik a marketingstratégia felállítását és értékelését. Ezek egyike a See Think Do Care, amely kifejezetten az online projektekben, de a webáruházakban is remekül alkalmazható. Hogyan kell használni és mire jó? Nézzük!

Olvassa el az egészet

Mérje jobban konverzióit a Facebook Conversions API-val

Az adatok egyre fontosabb szerepet töltenek be az online marketingben, ez alól pedig a Facebook hirdetések sem képeznek kivételt. A Facebook Konverziók API lehetővé teszi a maximális mennyiségű adat összegyűjtését, ami javíthatja hirdetései teljesítményét. Hogyan működik a CAPI? Miben különbözik a Facebook pixeltől, és hogyan állítható be a Shoptet webáruházban? Ebből a cikkből minden kiderül.

Olvassa el az egészet

Bejegyzés navigáció