Webáruház indítás

Mikor érdemes webáruházat indítani? Milyen feltételei vannak, hogy webshoptulajdonos legyél? Milyen fontos információkra, tanácsokra kell odafigyelned? Cikkekkel és útmutatókkal segítünk a webshop indításban, hogy gördülékenyen és eredményesen hozhasd működésbe a vállalkozásod.

Konverziós ráta: mit jelent és miért fontos? cover

Konverziós ráta: mit jelent és miért fontos?

A konverzió azt az arányszámot jelenti, amely megmutatja, hogy a kívánt cél milyen arányban valósult meg. Ez a kívánt cél lehet feliratkozás, vásárlás, vagy bármilyen mérhető, a vásárlóktól elvárt viselkedés, cselekvés. Az e-kereskedelemben az egyik legfontosabb konverziós ráta az az arány, amely megmutatja, hogy a weboldal látogatóiból hányan hajtják végre a megfogalmazott célt (ami lehet […]

Olvasd el az egészet
Webshop marketingterv cover

Webshop marketingterv

Hamarosan vége az évnek, ami a legforgalmasabb időszakkal, a karácsonnyal zárul. Bár a szilveszter még bizonyos piacokon szezonnak számít, a webshopok nagy részénél december 23-án véget ér az év. Jöhet az ünnep, a pihenés…. és a felkészülés a következő évre. A tervezés: hogyan lesznek vevőid 2024-ben.

Olvasd el az egészet
Futárszolgálat árak összehasonlítása (2023) cover

Futárszolgálat árak összehasonlítása (2023)

A rendelések teljesítésének legnagyobb költsége a futárköltség. Az a díj, amit a webáruház a kézbesítő cégnek fizet a csomag kiszállításáért. Kezdő e-kereskedők visszatérő kérdése, hogy melyik webshop kivel és mennyiért szállíttat. Nehéz kérdés, mert nincs két egyforma webshop, ráadásul a kézbesítő cégek sok esetben egyedi ajánlatot adnak az érdeklődőknek. Az árajánlat pedig sok mindentől függ. […]

Olvasd el az egészet
Inkubátor program cover

Újdonság: Csatlakozz Te is a Shoptet inkubátor programjához!

Mit értünk a Shoptet inkubátor programja alatt? Tapasztalataink alapján a sikertelen, vagy stagnáló webshopok oka túlnyomó részben az, hogy e-kereskedelmi rutintalanság miatt a tulajdonos nem tud túllépni azon a kezdeti állapoton, amikor már profitot termelne az áruház! Mielőtt szintet lépnél, elfogy a pénz, a türelem, esetleg jön a csalódás a marketinges kivitelezők munkáját illetően. Ismerős […]

Olvasd el az egészet
Webáruház külföldi értékesítés - Mire figyelj oda? cover

Webáruház külföldi értékesítés – mire figyelj oda?

Webáruházad bevételének növelése többféleképpen is elérhető. Az egyik lehetséges megoldás, ha külföldre terjeszkedsz. Egy ilyen expanzióval megtöbbszörözhető a rendelések száma és a forgalom. De vannak kockázatai is: az új piac eddig nem látott kihívásokkal szembesíthet. Az sem biztos, hogy ami itthon működik, az külföldön is ugyanúgy fog működni. Megjelenni egy új piacon sokszor olyan, mintha […]

Olvasd el az egészet

Bejegyzés navigáció