Egyéb

További érdekes cikkeket a webáruházak marketingjéről ebben a kategóriában talál. Olvassa el például hasznos tippeinket a vásárlókkal való kapcsolattartásra vagy ötleteket arra, hogyan tudja továbbfejleszteni a webáruháza tartalmát.

Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?

„Már nem vásárolnék tőlük, az áru sérülten érkezett, sőt késett is.” Számtalan ilyen vélemény van a cégekről az interneten. A weboldalakon, webáruházakban és a közösségi médiában is megjelennek. Van rá néhány tippünk, hogyan tud reagálni a negatív véleményekre, még ha nincsenek is nagyon az ínyére.

Olvassa el az egészet

4 tipp arra, hogyan teheti a vásárló számára élvezetesebbé az áru kicsomagolását

Annak az élménynek a minősége, amit a vásárló akkor tapasztal meg, amikor átveszi a csomagot és elkezdi kicsomagolni, webáruházanként teljesen eltérő. A webáruházak gyakran figyelmen kívül hagyják a vásárlási folyamatnak ezt a részét, annak ellenére, hogy minimális pluszköltséggel nagyot nőhetnének a vásárlók szemében, és 100%-kal javíthatnák a kicsomagolás élményét.

Olvassa el az egészet

Bejegyzés navigáció