Marketing

A legjobb webáruház sem megy sokra megfelelő marketing nélkül. Éppen ezért irányítottuk rá figyelmünket, és az online marketing legkülönfélébb területeiről szolgálunk fel Nektek cikkeket a PPC-től kezdve a SEO-n keresztül egészen a közösségi médiáig. Bővítsd a digitális marketing tudásod blogbejegyzéseinkkel!

Tőkés László interjú - sales csapat

Arcok a Shoptet csapatból – ismerjétek meg Tőkés László, senior sales managert

Shoptet sales: a hely, ahol szárnyalhatsz, de kaphatsz mentőmellényt is. Tőkés László a Debreceni Egyetemen végzett kereskedelem és marketing szakirányon, ott megszerzett tudását sales munkakörökben kamatoztatja. A Shoptethez az első értékesítők között csatlakozott, így belelát abba, hogy milyen, amikor egy sales csapat újonnan megalakul. Vele beszélgettünk a Shoptetnél töltött első fél éve tapasztalatairól.

Olvasd el az egészet
Fonalműhely vállalkozás tulajdonosai

A Fonalműhely sikertörténete: webshop már van, most jöhet az üzlet?

Új kapukat nyitott a közös hobbi, a horgolás a két barátnő számára Kovács-Károlyi Hajnalka és Vigh-Pákozdi Emese barátnőkből üzlettársakká váltak, amikor elindították közös vállalkozásukat, a Fonalműhelyt. Mára szebbnél-szebb fonalakat és praktikus eszközöket kínálnak saját webáruházukban a horgolás szerelmeseinek. Mivel a webshopban kínált termékeikre van kereslet, így lehet, hogy hamarosan üzletet is nyitnak.

Olvasd el az egészet
Márciusi hírek a Shoptetnél

Márciusi összefoglaló – rövid áttekintés a tavasz első hónapjáról

Igyekszünk mindig a legtöbbet kihozni egy hónapból – ezt tanúsítja a március is, hiszen a tevékenységek tárházából most sem fogytunk ki! Az online cikkmegjelenések mellett részt vettünk rendezvényen, szerepeltünk a rádióban, partnereink listája pedig megállás nélkül bővült. Ha kíváncsi vagy arra mi minden történt a Shoptetnél, és mit tartogat az április, görgess lentebb, és olvass […]

Olvasd el az egészet
Használtcikk felmérés a Shoptetnél

Most éri meg használt cikk webáruházat nyitni! Íme a legfrissebb kutatási eredményeink

Napjainkban a használt cikkek piaca csak úgy szárnyal – több termékkategóriában és nemcsak a hagyományos offline üzletekben. A március 18-ai Újrahasznosítás Világnapja alkalmából a Shoptet felmérést végzett, hogy a magyar fogyasztóknak milyen a hozzáállása a használt termékekhez. A legújabb reprezentatív kutatásból kiderült, hogy a magyarok igen nagy arányban nyitottak arra, hogy használt cikkeket vásároljanak, sőt […]

Olvasd el az egészet
Esbana alapítói

Az Esbana.eu sikertörténete: a homoktövis ültetvény családi vállalkozássá nőtte ki magát

Kiss Attila és Zsíros Tünde 2021-ben kezdték gyártani homoktövisből készült termékeiket, melyeket ESBANA márkanév alatt árusítanak. Nem vártak sokat az online jelenléttel, hiszen már 2022 októberében megnyitották a webshopjukat a Shoptet rendszerén, így a lekvárokat, szörpöket és egyéb termékeiket már egy kattintással a virtuális kosarunkba helyezhetjük. Attilát kérdeztük az ESBANA-ról, a fejlődésről és jövőbeli céljaikról.

Olvasd el az egészet

Bejegyzés navigáció