Marketing

A legjobb webáruház sem megy sokra megfelelő marketing nélkül. Éppen ezért irányítottuk rá figyelmünket, és a marketing legkülönfélébb területeiről szolgálunk fel önnek cikkeket a PPC-től kezdve az SEO-n keresztül egészen a közösségi médiáig.

30 copy trükköt a webáruháza számára.

30 copy trükk webáruházak számára

Webáruházat üzemeltet, de az nem hoz annyi pénzt önnek, amennyit szeretne? Vagy csak most tervezi az első webshopja megnyitását? Mindegy, hogy ön kezdő, vagy csak fejleszteni szeretné az üzletét, alapvető tippjeinknek a webes szövegek írásához biztosan hasznát fogja venni. Olvassa el az alábbi 30 trükköt a webáruháza számára. Mindössze 5 percet vesz igénybe.

Olvassa el az egészet
Instagram: Hogyan kell csinálni?

6 tipp a sikeres Instagramhoz

Az Instagram az egyik leggyorsabban növekvő közösségi média. A Facebookhoz viszonyítva kissé eltérően működik, főleg a vizuális elemekre és az egyszerűségre épít. Már több, mint 1 milliárd aktív felhasználója van, ezért a cégek is szívesen használják marketingeszközként. Miért is vált olyan népszerűvé a vállalatok körében? Az Instagram által kínált funkcióknak és eszközöknek köszönhetően ön könnyen fel tudja […]

Olvassa el az egészet

Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?

„Már nem vásárolnék tőlük, az áru sérülten érkezett, sőt késett is.” Számtalan ilyen vélemény van a cégekről az interneten. A weboldalakon, webáruházakban és a közösségi médiában is megjelennek. Van rá néhány tippünk, hogyan tud reagálni a negatív véleményekre, még ha nincsenek is nagyon az ínyére.

Olvassa el az egészet

A webáruházak leggyakoribb hibái a PPC-ben

Rengeteg online tartalom, minőségi videók, tucatnyi konferencia és tréning. Ennek ellenére a PPC kampányokban ugyanazok a hibák ismétlődnek újra és újra. A Shoptetnél elegünk lett ebből, és a leggyakoribb problémák feltérképezése céljából ingyenes audit lehetőségét kínáltuk fel az ügyfeleinknek. Több mint 60 fiókon rágtuk át magunkat önök helyett. Az eredményeket és ajánlásainkat alább találja.

Olvassa el az egészet

4 tipp arra, hogyan teheti a vásárló számára élvezetesebbé az áru kicsomagolását

Annak az élménynek a minősége, amit a vásárló akkor tapasztal meg, amikor átveszi a csomagot és elkezdi kicsomagolni, webáruházanként teljesen eltérő. A webáruházak gyakran figyelmen kívül hagyják a vásárlási folyamatnak ezt a részét, annak ellenére, hogy minimális pluszköltséggel nagyot nőhetnének a vásárlók szemében, és 100%-kal javíthatnák a kicsomagolás élményét.

Olvassa el az egészet

Bejegyzés navigáció