Örömmel számolunk be arról az izgalmas hírről, hogy a Shoptet csapata is képviseltette magát az év egyik legfontosabb marketing eseményén: a Magyar Marketing Fesztiválon. Nem csupán rengeteg inspirációt és újdonságot volt alkalma begyűjteni a résztvevőknek, de értékes üzleti kapcsolatok és jövőbe mutató együttműködések is születtek szép számmal. Íme egy kis élménybeszámoló!
Aki még nem járt a Marketing Fesztiválon, ízelítőként érdemes belekukkantani az alábbi videóba, amelyből szippantható egy kis levegő a nap hangulatából. 🙂
Végre eljött a pillanat, hogy kiemelt partnerként mi is bemutatkozhattunk az év egyik legfontosabb marketing konferenciáján. Valójában nem tökéletes kifejezés a “konferencia” szó, hiszen ez a program jóval több volt, mint hosszú és mély elméleti előadások passzív hallgatása. A IX. Magyar Marketing Fesztiválon tudniillik valóban fesztivál hangulat uralkodott: csak az unatkozott és nem kötött új üzleti kapcsolatot, aki nem akart.
A Fesztivál szervezői nagy rutinnal vágtak bele az évente egyszer megismétlődő esemény szervezésébe, hiszen már 2014-től stabil évindító program ez a marketing iránt érdeklődő közönségnek. Ha már a közönségnél tartunk, jellemzően a KKV képviselteti magát. Felkészült, profi és eltökélt partnerekre mindenkinek szüksége van, ez a hely pedig maximálisan megfelelt ennek a célkitűzésnek.
A szervezők legfőbb célja a marketing trendek érdekes, emészthető és hasznos összefoglalása, mindez pedig egyetlen napba összezsúfolva. Első ránézésre ez egy egyáltalán nem kis vállalás. Ennek megfelelően a program időben kezdődött: már 8:30-tól több teremben párhuzamosan zajlottak az előadások. Volt mit átgondolni annak a látogatónak, aki ki akarta hozni a maximumot a napjából, hiszen több mint 30 kiváló előadó igyekezett átadni a legfrissebb trendeket a maga területéről. Mivel minden előadónak fél óra állt csupán a rendelkezésére, igazán ütős, pörgős prezentációk születtek.
Persze nem csak az előadások miatt érdemes eljönni annak, aki ötletekre, inspirációra vágyik. Több mint 50 partner hozta el (főként) szolgáltatását bemutatni a legkülönbözőbb területekről, amely lehetőség a covid miatti elszigeteltség okán idén talán fontosabb lett, mint valaha.
Sokaknak a networking terem nyújtotta kapcsolatok és beszélgetések hozzák el a következő időszakban a várva-várt sikert. Köszönhetően a jól megszervezett és moderált kereteknek rendkívül hatékony 2 óra alatt zajlott a bemutatkozási folyamat. Ide persze nem jutott be mindenki, de aki igen, az vitathatatlanul a nyertesek közé tartozik.
Ha már nyerteseket említettünk, nem kerülhető meg a téma: szenzációsan izgalmas nyeremények kerültek kisorsolásra. Akinek malaca volt, hazavihette a Shoptet díját is. Ezúton is gratulálunk a győztesnek, és sok sikert kívánunk álmai webáruházának megvalósításához! 😊
A kötött programot a “Milliárdos Cégek Klubja” zárta, amely valóban feltette az i-re a pontot. Ha valaki ugyanis idáig nem kapott volna ihletet a pénzcsináláshoz, a nap ezen részénél garantáltan eljött a pillanat, hiszen tapasztalt, sikeres vezetők osztották meg üzleti és élettapasztalataikat a kíváncsi közönséggel.
A Shoptet számára a IX. Marketing Fesztivál biztosan örökre emlékezetes marad, hiszen a cég magyarországi működése során ez az első személyes debütálás, vagyis az első komolyabb, nyilvános és személyes bemutatkozási lehetőség. Számos erre irányuló törekvésünket a járványhelyzet húzta sajnos keresztbe, de a Marketing Fesztivál szerencsére megvalósulhatott.
A Shoptet csapatát 5 fantasztikus szakember képviselte. Aki meglátogatta a 8-as standot, találkozhatott Samuel Huba-val, a Shoptet vezérigazgatójával, de az ügyfélszolgálatos és marketinges kollégák tapasztalatára is rengetegen kíváncsiak voltak, hiszen egy sereg érdeklődő jött hozzánk ismerkedni. Nem csupán a webáruház-készítés kapcsán tudtunk újdonságokat mondani, de üzleti partnereket éppúgy örömmel láttunk.
Akinek esetleg nem sikerült a személyes találkozás velünk, ne csüggedjen, hiszen a későbbiekben bármikor kapcsolatba léphet velünk a facebook oldalunkon, vagy telefonon, esetleg chat-en, e-mailben, és reméljük a személyes találkozásokra is egyre gyakrabban sor kerül. Találkozzunk – például – a következő Marketing Fesztiválon 2023-ban. 🙂
Addigis azonban érdemes észben tartani: ha webáruház készítés, akkor Shoptet.hu!
Írjon megjegyzést