Akciózni vagy nem akciózni Black Friday-kor? Hogyan lehet a vevőket a webshopba csábítani, megtartani?

A legfrissebb ShopTalk adásban Mándó Milánnal, a minner.hu alapítójával és Bánfi Nikolettel, a nikistiki.com webshop alapítójával beszélgettünk egy igazán aktuális témáról, a Black Friday-ról. Hogyan látják ők ezt a szezont és miként képzelik el a jövő évi e-kereskedelmet? Ebből az epizódból megtudhatod!

A vásárlók legjobban várt időszaka a Black Friday, amikor akciók sorozatával futnak. Ez gyakorlatilag tekinthető a karácsonyi vásárlás “megnyitójának”, ezért fontos alaposan átgondolni webshoptulajdonosként, hogy érdemes-e részt venni benne, ha igen, akkor hogyan. Ez azért is kiemelten fontos, mert a kereskedők ezekben a hónapokban akár az éves bevételük 50%-át is megszerezhetik, ezért fontos, hogy tudatosan akciózzanak. Erről társalogtunk Mándó Milánnal és Bánfi Nikolettel, akik személyes tapasztalataikat osztották meg, és hasznos tanácsokat adtak a Black Friday akciózást illetően:

Ha több podcastot hallgatnál az e-kereskedelemről, sikertörténetekről, inspirációkról, ne felejts el feliratkozni platformjainkra és értesülj a legfrissebb epizódokról azonnal a Spotify, az Apple Podcast, a Google Podcast és a YouTube ShopTalk csatornáin!

Bejegyzés navigáció

Írjon megjegyzést

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Üzenet elküldésével elfogadja az adatvédelmi irányelveket