Az e-kereskedők főszezonja: az év végi időszak – Szeles Péter, a Reacty Digital Kft. ügyvezetője

A Shop Talk legújabb epizódjában egy korábbi vendégünk tért vissza, hogy egy e-kereskedelmi szempontból igencsak fontos témáról és legfontosabb szezonról beszélgessünk. Szeles Péter társaságában alaposan átbeszéltük a Black Friday akciók és a karácsonyi vásárlás trendjeit, és a változásokat, amelyek az elmúlt években érték az e-kereskedelmi piacot.

Az e-kereskedők főszezonja: az év végi időszak ShopTalk 10. epizód cover

Novemberben már szinte elengedhetetlen egy online vállalkozás számára a Black Fridayra való felkészülés. Erre úgy is lehet akár tekinteni, mint a karácsonyi vásárlás előtti utolsó nagy hajrára, de ma már ez az akció is hosszú időn át elhúzódik. Az ebből érkező bevétel az éves bevétel akár felét is kiteheti, ezért nagyon fontos ezt a témát jól körbejárni, felkészülni időben.

Melyek voltak a kiemelt témák a beszélgetés során?

Iratkozz fel a ShopTalkra, a Shoptet e-kereskedelmi podcastjára a Spotify, az Apple Podcast, a Google Podcast és a YouTube platformjain, hogy ne maradj le a hasonló témájú epizódokról és értesülj első kézből új adásainkról! A következő adásunk még novemberben látható és hallható lesz!

Bejegyzés navigáció

Írjon megjegyzést

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Üzenet elküldésével elfogadja az adatvédelmi irányelveket