Bár a február még mindig a szürke, télies hétköznapokról szól, a Shoptetnél azonban épp ellenkezőleg telt ez az időszak, nem volt unalom és megállás. A február éppoly eseménydús volt, mint a január, ezért összegyűjtöttük röviden, mik történtek az elmúlt hónapban.
Már lassan elengedhetetlen, hogy valamely szakmai lap fel ne karolja a Shoptetet és a hozzá köthető tudnivalókat egy (vagy több) cikk erejéig. Legfrissebb megjelenéseink között a Kosárérték, a Minner és a Női Váltó magazin szerepelt.
A minner.hu gazdasági hírportál már decemberben megírta az első cikket a Shoptetről, ami a rendszer felhasználóbarát felületére tért ki, januárban pedig a webáruházak migrálásával keltette fel az olvasók figyelmét. Az érdekes olvasmány alaposan feltárta a tudnivalókat a témakörrel kapcsolatosan, és tovább folytatódott a webáruház-rendszerek világába való invitálás a legfrissebb cikkel, amelyben tanácsokkal látják el a kézműves termelőket, hogyan tudják elérni hatékonyan céljaikat.
Januárban került megrendezésre a X. Magyar Marketing Fesztivál, amelyen a Shoptet saját standdal várta az érdeklődőket, és Rédey Iván, a Shoptet country managere előadást tartott arról, hogyan és miként érdemes exportban gondolkodni. Az előadás után interjú készült vele, mely cikk formájában a kosarertek.hu oldalon megtalálható.
Mindig nagy örömmel tölt el bennünket, ha egy sikeres családi vállalkozás eléri céljait, és az online világban is megállja a helyét – melynek kialakításában és zavartalan működésében a Shoptet is segít. Az Esbana családi kisvállalkozásból indult, egy olyan innovatív és egyedi ötlettel, amelyre még nem volt példa a különféle gyümölcskészítmények piacán. Ha Téged is érdekelnek a sikertörténetek, és megtalálod bennük az inspirációt, ne habozz, olvasd el a Női Váltó magazin cikkét, melyben az Esbana alapítóival készült interjút dolgozták fel.
Az Esbana sikertörténetéről azonban nemcsak a magazinban lehet olvasni, hanem korábbi blogcikkünkben is, ahol részletesen mesélnek a termékeikről, honnan jött az ötlet, hogyan alakult ki a webshop. Akár meg is nézheted a velük készült interjút, és ötletet meríthetsz Te is a saját ötleteid megvalósításához:
Szakmai szakértőink listája hónapról hónapra növekszik, akik gondoskodnak arról, hogy a sikeres legyen a webáruházad és minden zökkenőmentesen történjen. Legújabb együttműködéseink közé főként PPC-vel, SEO-val, UX-szel, adatmigrációval foglalkozó cégek, vállalkozók kerültek. Néhányat ismertetünk most közülük.
Thalassys – Több mint 20 éves tapasztalattal bíró cég, szakterületük a szervezetfejlesztés, a stratégiakialakítás és a folyamatmanagement. Az e-kereskedelem, webshopok koordinálása nem ismeretlen pálya számukra, hiszen jelenleg is futnak hozzá kapcsolódó projektjeik. Örömmel segítenek felhasználóinknak, amennyiben szükségük van például analitikára, fordításra, programozásra, üzleti tanácsadásra.
Agency 2.0 – Az induló (vagy már éppen régebb óta működő) vállalkozásokat támogatják abban, hogy versenyképesebbek legyenek. Nemzetközi tapasztalatuk van UX/UI, branding, webfejlesztő témákban, ezért ideális választás e-kereskedőknek, ha szeretnék további növelni árbevételüket, a weboldalukra látogatók számát és hatékonyabbá tenni az ügyfelek felé való kommunikációt.
Verteco – Fiatalos, trendkövető kreatív ügynökség, akik a Shoptet-ügyfeleknek a következőképpen tudnak segíteni: XML-hírcsatornák, adatkonverziók, e-shopok létrehozása és módosítása, PPC kampányok, SEO, grafika. Ha ezeket a területeket egy ügynökséggel szeretnéd intézni, akkor ez a legjobb választás. Ha viszont nem tetszik az elkészített kampány, akkor garanciát adnak arra, és nem kell megtérítened a projekt összegét.
Csapatunk folyamatosan bővül, rengeteg tervünk, célkitűzéseink vannak, melyeknek akár Te is részese lehetsz. Aktuálisan meghirdetett pozícióinkat mindig megtalálhatod a Karrier aloldalunkon, amit folyamatosan frissítünk a keresés függvényében.
Február 23-án megrendezésre került az E-commerce Expo, amelyre a Shoptet is ellátogatott. A szakmai előadások, kapcsolatépítések mindig nagyon hasznosak és további ötletekkel, inspirációkkal gazdagítanak.
A következő hónapban sem lesz megállás, hiszen március végén kerül megrendezésre a Női Vállalkozók Napja, ahol a Shoptet saját standdal várja az eseményen résztvevőket. Lehetőség nyílik majd közelebbi betekintésre a webáruházak világába, illetve a felmerülő kérdések megválaszolására is lesz alkalom.
Videós tartalmainkat folyamatosan töltjük fel Youtube-csatornánkra, blogcikkeink havonta több alkalommal készülnek, valamint aktuális újdonságaink megjelennek Facebook oldalunkon is.
Kövessetek bennünket a közösségi oldalainkon, hogy ne maradjatok le a legújabb tartalmainkról! 😊
Írjon megjegyzést