Egy különleges évet tudhatunk magunk mögött. Fordulatokban, izgalmakban, lehetőségekben gazdag időszak volt ez, amely nem kevés változást hozott a Shoptet életébe is. Évértékelő írásunkban összefoglaltuk a számunkra legfontosabb eredményeket, tekintsétek át velünk közösen. Viszlát 2022, hajrá 2023!
Hihetetlen gyorsasággal telik az idő, hiszen 2022 nyarán volt egy éve, hogy Magyarországon is elérhetőek a Shoptet szolgáltatásai. Most már nem csupán Csehországban és Szlovákiában mondhatja magát piacvezetőnek a Shoptet, de mostantól szolgáltatásai legjavát hozza Magyarországra is. Nemzetközileg és regionálisan is sikeres webáruházak sokaságánál szeretnénk a jövőben is bábáskodni.
A Shoptet nemzetközi csapata most már közel 200 tettrekész, felkészült tagból áll, de a magyar csapat is rakétagyorsan bővül. Az aktuális nyitott állásajánlataink karrieroldalunkon érhetőek el. Idén költözésen is átestünk, így mostantól egy hipermodern, gyönyörű irodában várjuk új kollégáinkat. 🙂
Átlagban havi 1+ új applikációval gyarapodott rendszerünk 2022-ben. Ma már nem kevesebb, mint 82 rendkívül hasznos alkalmazás csatlakoztatható a Shoptet magyar webáruházaihoz. Idén is igyekeztünk olyan funkciókat biztosítani ügyfeleinknek, amelyek versenyelőnyhöz juttathatják őket, és könnyebb, egyszerűbb, nyereségesebb működtetést eredményeznek. Frissen piacra dobott alkalmazásaink közt egyenlőképpen voltak pénzügyekkel, szállítással, marketinggel, vagy akár megjelenéssel kapcsolatos funkciók is. Persze nem állunk itt meg, és sosem dőlünk hátra, a munkát folytatjuk, jobbnál-jobb újdonságokkal készülünk jövőre is.
Büszkék vagyunk arra, hogy alkalmazásaink fejlesztésén nem csupán belső csapatunk, de külső partnereink is keményen dolgoznak. Köszönhetően annak, hogy a Shoptet Csehország vezető e-commerce játékosa, abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy van lehetőségünk lokalizálni a cseh e-commerce piac funkcióinak legjavát. Különös örömmel tölt el bennünket, hogy alkalmazásaink 39%-a ingyenes. A több tucatnyi ingyenes alkalmazás, valamint a moduláris felépítés garantált kombináció a sikeres online kereskedésre.
A 2021-es évben a legnépszerűbb, legtöbbször igénybe vett alkalmazás az Idegen nyelvek volt, ami nem is csoda, hiszen a többnyelvűséget biztosító funkció óriási távlatokat nyit a nemzetközi piacszerzésben és határokon átívelő eladásokban. Az Idegen nyelveket követte a Kedvezménykuponok, valamint a Raktárkészlet-gazdálkodás, ami a legnépszerűbb választásokat illeti.
A Shoptet egyik erőssége a partnerhálózatban rejlik, ami most már országhatárokat túllépve nemzetközinek mondható. Ez az év is eredményekben gazdag volt partnerkapcsolatainkat tekintve. A budapesti, novemberi partnertalálkozó végre alkalmat adott a személyes találkozásokra, hiszen a szakmai bemutatón és ismerkedésen túl közvetlen, baráti eszmecserékre is sor került. A 2022-as év érdemeihez kapcsolódik, hogy 2022-ben elindult affiliate partnerprogramunk, amelyhez a jövőben is várjuk a csatlakozásra nyitott érdeklődőket.
A covid súlytotta évek után rendkívül nagy öröm volt részt venni offline eseményeken, amelyek mindig kiváló lehetőséget adnak a tanulásra, kapcsolatépítésre, visszajelzések begyűjtésére. Roppant termékeny évet tudhatunk magunk mögött, hiszen januárban rögtön a Marketing Fesztivállal kezdtük az offline megjelenéseket, de ott voltunk a Magyar Ekereskedelem napján, az Internet Hungary szeptemberi eseményén is, de Az Év webshopja versenyről sem hiányozhattunk.
Mindig nagy öröm számunkra, ha a Shoptetről szóló hírek és információk eljuthatnak az olvasókhoz. Szerencsére idén is rengeteg online felületeten találkozhattak velünk az e-kereskedelem iránt érdeklődők. A Forbes magazin online felületén idén kétszer is megjelentünk, hiszen első ízben Rédey Iván country manager-rel készült interjú, majd egy sikeres Shopteten futó webáruház, a Fabulo története is bemutatásra került. Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a szakmai berkekben mérvadó minner.hu is elismerően nyilatkozott platformunkról. És persze muszáj megemlíteni a hobbitevékenységet űzők körében végzett felmérésünket is, amelynek eredményei rendkívül népszerűek voltak a médiában.
Ami a jövő évet illeti, egyetlen dolog biztos: garantáltan lesznek váratlan fordulatok, hiszen egészen különös helyzet alakult ki nem csupán a magyar, de a globális gazdaságban és a világpolitikában is. Ezek a körülmények nyilván az e-kereskedelemre, ügyfeleinkre, a piacra is hatással lesznek, de mi bizakodóan tekintünk a jövőbe. Mindent megteszünk, hogy alkalmazkodjunk a kihívásokhoz, és próbálunk biztos pont lenni azon vállalkozásoknak, akik az e-kereskedelem terén szeretnének sikereket elérni Magyarországon, vagy akár külföldi terjeszkedéssel.
Terveinkről a teljesség igénye nélkül előzetesen annyit, hogy az offline megjelenéseket a Marketing Fesztivál január 19-i eseményével kezdjük, amely Magyarország legnagyobb marketing rendezvénye (beszámolót a tavalyi eseményről itt olvashattok). Örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a több mint 1500 főt befogadó eseményen most már Shoptet terem is lesz, ahol jobbnál-jobb előadások tekinthetőek meg az e-kereskedelemről. Főtámogatóként nem csupán izgalmas előadással, de meglepetésekkel is várjuk az érdeklődőket a standunknál. Gyertek minél többen, találkozzunk személyesen!
Természetesen 2023-ban is lesz több alkalom, amikor offline találkozhattok velünk, ilyen lesz a Női vállalkozók Napja, vagy az Ekernap, de a lista ezzel nem teljes. Továbbra is tervezünk személyes találkozókat partnereinkkel, ezért ha partnerként érdekelne a Shoptettel az együttműködés, mindenképpen jelentkezz nálunk. Webináriumokat és workshopokat, podcastokat és egyéb izgalmas tartalmakat szintén tervezünk, ezért mindenképpen kövessetek bennünket hírcsatornáink valamelyikén! 🙂
Írjon megjegyzést