7 tipp a sikeres webáruházhoz
Magyarországon körülbelül 7000 webáruház létezik. És évről évre újak jelennek meg. Szeretné, hogy a vásárlók a konkurens internetes áruházak közül gyakrabban válasszák éppen az önét? Próbálja ki alábbi tippjeinket.
A legjobb webáruház sem megy sokra megfelelő marketing nélkül. Éppen ezért irányítottuk rá figyelmünket, és az online marketing legkülönfélébb területeiről szolgálunk fel Nektek cikkeket a PPC-től kezdve a SEO-n keresztül egészen a közösségi médiáig. Bővítsd a digitális marketing tudásod blogbejegyzéseinkkel!
Magyarországon körülbelül 7000 webáruház létezik. És évről évre újak jelennek meg. Szeretné, hogy a vásárlók a konkurens internetes áruházak közül gyakrabban válasszák éppen az önét? Próbálja ki alábbi tippjeinket.
Annak az élménynek a minősége, amit a vásárló akkor tapasztal meg, amikor átveszi a csomagot és elkezdi kicsomagolni, webáruházanként teljesen eltérő. A webáruházak gyakran figyelmen kívül hagyják a vásárlási folyamatnak ezt a részét, annak ellenére, hogy minimális pluszköltséggel nagyot nőhetnének a vásárlók szemében, és 100%-kal javíthatnák a kicsomagolás élményét.
Hogyan írjunk olyan szöveget a weboldalakra, amely kielégíti mind a jobb elhelyezés iránti vágyat a keresőmotorok rangsorában, mind a 100%-os olvashatósággal és olvasói vonzerővel szemben támasztott ügyféligényeket?
A videomarketing napjainkban a klasszikus marketingstratégiák közé tartozik, ennek ellenére „promotálók” nem elhanyagolható hányada még mindig azt várja, hogy csak feltölt egy (akár érdekes) videót a YouTube-ra, és az eredmények maguktól jelentkeznek. De ez az esetek többségében nem így van. Összegyűjtöttem öt tippet arról, hogyan tudja támogatni a videoprezentációját a pozíciókért folytatott küzdelemben.
A kulcsszóelemzés összeállítása a SEO egyik alapvető építőköve. Az ún. kulcsszókészletnek köszönhetően úgy tudjuk megtervezni a weboldal felépítését, hogy a keresőmotorok megtalálják és nagyobb látogatószámot hozzanak.
A sikeres vállalkozás egyik alappillére a megfelelő kommunikáció a vásárlókkal. Ha a vásárlóban pozitív benyomást kelt az, ahogyan ön kezeli őt, lényegesen megnő annak az esélye, hogy vásárolni fog a webáruházában, és hű marad üzletéhez.