E-kereskedelem

Konverziós ráta: mit jelent és miért fontos? cover

Konverziós ráta: mit jelent és miért fontos?

A konverzió azt az arányszámot jelenti, amely megmutatja, hogy a kívánt cél milyen arányban valósult meg. Ez a kívánt cél lehet feliratkozás, vásárlás, vagy bármilyen mérhető, a vásárlóktól elvárt viselkedés, cselekvés. Az e-kereskedelemben az egyik legfontosabb konverziós ráta az az arány, amely megmutatja, hogy a weboldal látogatóiból hányan hajtják végre a megfogalmazott célt (ami lehet […]

Olvasd el az egészet
Futárszolgálat árak összehasonlítása (2023) cover

Futárszolgálat árak összehasonlítása (2023)

A rendelések teljesítésének legnagyobb költsége a futárköltség. Az a díj, amit a webáruház a kézbesítő cégnek fizet a csomag kiszállításáért. Kezdő e-kereskedők visszatérő kérdése, hogy melyik webshop kivel és mennyiért szállíttat. Nehéz kérdés, mert nincs két egyforma webshop, ráadásul a kézbesítő cégek sok esetben egyedi ajánlatot adnak az érdeklődőknek. Az árajánlat pedig sok mindentől függ. […]

Olvasd el az egészet
Shoptet workshop cover időpontokkal

Vegyél részt Te is a Shoptet workshopján!

Webáruházat indítanál, de nem tudod miként fogj hozzá? Esetleg már van webáruházad, de nem vagy elégedett a teljesítményével? Netán másik platformon gondolkodsz? Ha ilyen és ehhez hasonló kérdések foglalkoztatnak, vegyél részt a Shoptet workshopján, és megtudhatod, mitől lesz sikeres egy webshop. Íme a részletek!

Olvasd el az egészet
Inkubátor program cover

Újdonság: Csatlakozz Te is a Shoptet inkubátor programjához!

Mit értünk a Shoptet inkubátor programja alatt? Tapasztalataink alapján a sikertelen, vagy stagnáló webshopok oka túlnyomó részben az, hogy e-kereskedelmi rutintalanság miatt a tulajdonos nem tud túllépni azon a kezdeti állapoton, amikor már profitot termelne az áruház! Mielőtt szintet lépnél, elfogy a pénz, a türelem, esetleg jön a csalódás a marketinges kivitelezők munkáját illetően. Ismerős […]

Olvasd el az egészet
Shoptet nyaralás blogcikk

Hogyan készítsük fel a webáruházat a nyári szabadságra?

Itt a nyár, és vele együtt a nyaralás, az édes semmittevés szezonja. Ha úgy dönt, hogy néhány napra mindent „kikapcsol”, előbb derítse ki, hogyan kezelje a webáruház üzemeltetését „vakáció üzemmódban”, hogy ne essen csorba az eladásokon és a kemény munkával felépített üzleti hírnéven. Cikkünkben tippeket, ötleteket hozunk, amelyek garantálják a zökkenőmentes nyaralást.

Olvasd el az egészet

Bejegyzés navigáció