A tartalom uralja a webáruházat. A jogszabályok és a marketing szempontjából is fontos. Összeállítottunk egy ismertetőt azokról az információkról, amelyek nem hiányozhatnak a webáruházból.
Az internetes áruháznak mindig tartalmaznia kell az alábbiakat:
A kötelezően feltüntetendő adatok közül leggyakrabban a 8. és 9. pont hiányzik. Ezeket könnyen meg lehet oldani az üzleti feltételek keretében például az alábbi megfogalmazással: „A hívás díja az ön mobilszolgáltatójának mindenkori árjegyzéke szerint kerül felszámításra.” (a 8. pont esetében) és „Az akciók a készlet erejéig érvényesek.” (a 9. pont esetében).
A meggyőző erő és a marketing szempontjából a webáruház készítésekor ne feledkezzen meg az alábbiakról:
11. FAQ – Frequently asked questions vagy gyakran ismételt kérdések – ezek több okból is hasznosak. Elsősorban logikusan válaszolnak azokra a kérdésekre, melyek gyakran érdeklik a webáruházába látogatókat. Másodsorban lehetővé teszik azt, hogy szerepeltesse a weboldalán a megfelelő kulcsszavakat, ami segít önnek új vásárlókat vonzani az oldalára. És végül, ha alaposan kidolgozza ezt a menüpontot beleértve a megfelelő módon nyújtott információkat, ön nemcsak egy egyszerű kereskedő lesz, hanem azt is bizonyítja, hogy valóban ért ahhoz az áruhoz, amit a webáruházában kínál.
12. Rólunk – mindig érdemes elmesélnie vállalkozása történetét. Ne arról írjon, mit csinál, hanem arról, hogy miért csinálja. Ruházza fel üzletét történettel és arculattal. A Rólunk menüpont remek lehetőséget teremt arra, hogy a látogatóval személyes kapcsolat megteremtését kezdeményezze.
13. Közösségi média – sokkal nehezebb rávenni egy vásárlót az első vásárlásra, mint az összes továbbira. Tegye lehetővé látogatói számára, hogy a közösségi médiában is felvehessék önnel a kapcsolatot. Ezzel nemcsak magához köti őket, de könnyebben tudja bizonyítani azt is, hogy egy népszerű webáruházat működtet, ahol pezseg az élet.
14. Termékinformációk – ne használjon egységesített leírásokat. Beszéljen a termékekről saját nyelvén, amelyre a látogatók hallgatni fognak. A szép és szemléltető képek elengedhetetlenek egy webáruházban. Mindkét témával a további cikkeinkben foglalkozunk.
15. USP – Unique selling proposition vagy magyarul egyedi terméktulajdonság. Ezzel egy következő heti cikkünkben fogunk foglalkozni.
Írjon megjegyzést