Webáruházat indítunk 3: 15 dolog, ami nem hiányozhat webáruházából

A tartalom uralja a webáruházat. A jogszabályok és a marketing szempontjából is fontos. Összeállítottunk egy ismertetőt azokról az információkról, amelyek nem hiányozhatnak a webáruházból.

Fiatal és kiskorú vállalkozók.

Az internetes áruháznak mindig tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. Az üzemeltető azonosító adatait:
    • Ha ön természetes személyként működteti a webáruházat:
    • családi nevét és utónevét,
    • lakóhelyét,
    • vállalkozói nyilvántartási számát,
    • az egyéni vállalkozók nyilvántartásába való bejegyzésre vonatkozó adat, beleértve a nyilvántartási számot – a következő megfogalmazásban: „az egyéni vállalkozók nyilvántartásában bejegyzett egyéni vállalkozó.
    • Ha ön jogi személyként jár el, tüntesse fel:
      • cégnevét,
      • székhelyét,
      • vállalkozói nyilvántartási számát,
      • a cégnyilvántartásba való bejegyzésre vonatkozó adatot beleértve az ügyiratszámot.
  2. Az elérhetőségeket:
    • a postacímét, ha az eltér a székhely vagy a lakóhely címétől,
    • a telefonszámát – ennek a feltüntetését jogszabály írja elő, de ha ön nem szeretné, hogy a vásárlók hívogassák önt, a szakértők azt tanácsolják, hogy egyszerűen ne vegye fel a telefont, vagy tüntesse fel azt az időt, amikor telefonon elérhető.
    • az e-mail-címét.
  3. A termékek árát, továbbá azt, hogy nettó vagy bruttó árról van-e szó.
  4. Az általános üzleti feltételeket.
  5. A szállítási költségeket.
  6. A fizetés és szállítás módját.
  7. Tájékoztatást az adásvételi szerződéstől való elállásról.
  8. A távközlési eszközök használatának költségeit.
  9. Azt az időszakot, ameddig az ajánlat vagy az ár érvényes.
  10. A panaszkezelési szabályzatot.

A kötelezően feltüntetendő adatok közül leggyakrabban a 8. és 9. pont hiányzik. Ezeket könnyen meg lehet oldani az üzleti feltételek keretében például az alábbi megfogalmazással: „A hívás díja az ön mobilszolgáltatójának mindenkori árjegyzéke szerint kerül felszámításra.” (a 8. pont esetében) és „Az akciók a készlet erejéig érvényesek.” (a 9. pont esetében).

meggyőző erő és a marketing szempontjából a webáruház készítésekor ne feledkezzen meg az alábbiakról:

11. FAQ – Frequently asked questions vagy gyakran ismételt kérdések – ezek több okból is hasznosak. Elsősorban logikusan válaszolnak azokra a kérdésekre, melyek gyakran érdeklik a webáruházába látogatókat. Másodsorban lehetővé teszik azt, hogy szerepeltesse a weboldalán a megfelelő kulcsszavakat, ami segít önnek új vásárlókat vonzani az oldalára. És végül, ha alaposan kidolgozza ezt a menüpontot beleértve a megfelelő módon nyújtott információkat, ön nemcsak egy egyszerű kereskedő lesz, hanem azt is bizonyítja, hogy valóban ért ahhoz az áruhoz, amit a webáruházában kínál.

12. Rólunk – mindig érdemes elmesélnie vállalkozása történetét. Ne arról írjon, mit csinál, hanem arról, hogy miért csinálja. Ruházza fel üzletét történettel és arculattal. A Rólunk menüpont remek lehetőséget teremt arra, hogy a látogatóval személyes kapcsolat megteremtését kezdeményezze.

13. Közösségi média – sokkal nehezebb rávenni egy vásárlót az első vásárlásra, mint az összes továbbira. Tegye lehetővé látogatói számára, hogy a közösségi médiában is felvehessék önnel a kapcsolatot. Ezzel nemcsak magához köti őket, de könnyebben tudja bizonyítani azt is, hogy egy népszerű webáruházat működtet, ahol pezseg az élet.

14. Termékinformációk – ne használjon egységesített leírásokat. Beszéljen a termékekről saját nyelvén, amelyre a látogatók hallgatni fognak. A szép és szemléltető képek elengedhetetlenek egy webáruházban. Mindkét témával a további cikkeinkben foglalkozunk.

15. USP – Unique selling proposition vagy magyarul egyedi terméktulajdonság. Ezzel egy következő heti cikkünkben fogunk foglalkozni.

Bejegyzés navigáció

Írj megjegyzést

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Üzenet elküldésével elfogadja az adatvédelmi irányelveket