30 copy trükk webáruházak számára

Webáruházat üzemeltet, de az nem hoz annyi pénzt önnek, amennyit szeretne? Vagy csak most tervezi az első webshopja megnyitását? Mindegy, hogy ön kezdő, vagy csak fejleszteni szeretné az üzletét, alapvető tippjeinknek a webes szövegek írásához biztosan hasznát fogja venni. Olvassa el az alábbi 30 trükköt a webáruháza számára. Mindössze 5 percet vesz igénybe.

30 copy trükk webáruházak számára.

Homepage

Sokan gyakran alábecsülik a címlapot, pedig éppen ez az a hely, ahol az első pontokat gyűjti be a potenciális vásárlóktól.

Menü

Bonyolult téma még egy tapasztalt copywriter számára is. Mit tartalmazzon a menü és mit ne?

Termékleírás

Vigyázat, itt jön az a pillanat, amikor az emberek a vásárlásról döntenek! Ezért érdemes rendesen és tisztességesen az utolsó részletig mindenre kitérni!

Átkattintások

Ami a linkeket illeti, nem egyértelmű a helyzet. Vannak, akik nem szeretik őket, mert elvonják a figyelmet. Az olvasók többsége ugyanis elfelejt visszatérni az eredeti cikkhez. De vannak olyanok is, akik szívesen használják a linkeket. Ezzel megkönnyítik az olvasók életét, mert nem kell semmire rákeresniük. Csak kattintanak egyet és kész.

Cselekvésre ösztönzés

A termékeket már megtekintették. Most a lehető legalkalmasabb módon ösztönöznie kell őket arra, hogy vásároljanak. Az alapvető szabály: ne erőltesse, de legyen határozott!

Általános tanácsok

Az első 14 tippel megvagyunk. Emelje még egy szinttel feljebb a webáruházát, és vessen egy pillantást tanácsainkra a következő 16 pontban.

Bejegyzés navigáció

Írj megjegyzést

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Üzenet elküldésével elfogadja az adatvédelmi irányelveket