E-kereskedelem

Konverziós ráta: mit jelent és miért fontos? cover

Konverziós ráta: mit jelent és miért fontos?

A konverzió azt az arányszámot jelenti, amely megmutatja, hogy a kívánt cél milyen arányban valósult meg. Ez a kívánt cél lehet feliratkozás, vásárlás, vagy bármilyen mérhető, a vásárlóktól elvárt viselkedés, cselekvés. Az e-kereskedelemben az egyik legfontosabb konverziós ráta az az arány, amely megmutatja, hogy a weboldal látogatóiból hányan hajtják végre a megfogalmazott célt (ami lehet […]

Olvasd el az egészet
Futárszolgálat árak összehasonlítása (2023) cover

Futárszolgálat árak összehasonlítása (2023)

A rendelések teljesítésének legnagyobb költsége a futárköltség. Az a díj, amit a webáruház a kézbesítő cégnek fizet a csomag kiszállításáért. Kezdő e-kereskedők visszatérő kérdése, hogy melyik webshop kivel és mennyiért szállíttat. Nehéz kérdés, mert nincs két egyforma webshop, ráadásul a kézbesítő cégek sok esetben egyedi ajánlatot adnak az érdeklődőknek. Az árajánlat pedig sok mindentől függ. […]

Olvasd el az egészet
Shoptet workshop cover időpontokkal

Vegyél részt Te is a Shoptet workshopján!

Webáruházat indítanál, de nem tudod miként fogj hozzá? Esetleg már van webáruházad, de nem vagy elégedett a teljesítményével? Netán másik platformon gondolkodsz? Ha ilyen és ehhez hasonló kérdések foglalkoztatnak, vegyél részt a Shoptet workshopján, és megtudhatod, mitől lesz sikeres egy webshop. Íme a részletek!

Olvasd el az egészet
DLX Media - blogcikk

Így használd a videókat a webshopodban

Amikor 2005-ben megjelent az első YouTube videó, valószínűleg a kaliforniai székhelyű videómegosztó megálmodói se gondoltak arra, hogy másfél évtizeddel később a YouTube a világ második leglátogatottabb oldala és ezüstérmes keresője lesz. Pedig így lett. 2006-ban a Google megvásárolta a céget, és ezután nem volt megállás. Napról napra nő a YouTube-felhasználók száma, ami hatalmas lehetőséget jelent […]

Olvasd el az egészet

Bejegyzés navigáció