Igyekszünk mindig a legtöbbet kihozni egy hónapból – ezt tanúsítja a március is, hiszen a tevékenységek tárházából most sem fogytunk ki! Az online cikkmegjelenések mellett részt vettünk rendezvényen, szerepeltünk a rádióban, partnereink listája pedig megállás nélkül bővült. Ha kíváncsi vagy arra mi minden történt a Shoptetnél, és mit tartogat az április, görgess lentebb, és olvass tovább!
Sikertörténeteinket nemcsak blogcikkeink között olvashatjátok, hanem több egyéb portálon is. Márciusban megjelentünk a Női Váltó és az Újraterveztem cikkeiben.
Az ujraterveztem.hu interjúja során alaposan körbejárta az ESBANA alapítóinak életét, hogy honnan jött a vállalkozás gondolata, illetve miért pont a homoktövis lett a központi elem. Az inspiráló cikket már csak azért is érdemes elolvasni, mert fény derül többek között arra, hogy miként dolgozzák fel a nem mindennapi növényt, mi készül belőle és milyen a fogadtatása.
A Női Váltó cikkei közé pedig Réfi-Kollár Zsuzsanna került be, aki a Minori alapítója. A kisbabák számára kialakított úgynevezett „mosipelus” egyedinek számít a magyar piacon, és tökéletes választás, hiszen környezetbarát a moshatóság miatt.
A Minori márkáról blogickkeink között is olvashattatok, hiszen az egyedi termékötlet és a márka kialakulásának folyamata rendkívül izgalmas. Az erről készült videót megnézhetitek YouTube csatornánkon is, vagy csak kattintsatok alább a lejátszás gombra!
Március 18-a az Újrahasznosítás napja alkalmából a Shoptet felmérést készített, hogy milyen a hozzáállása a magyar fogyasztóknak a használt cikkek online piacához. A kutatásban nagyon sok érdekes dologra fény derült, mint például arra, hogy főként a spórolás mellett a környezetvédelmi szempont is dominál a használt termékek vásárlására – a fiatalabb generációk hajlanak arra, hogy divatos kiegészítőit, ruháit használt termékekből válogassa össze. Míg a nők a divatcikkekre szavaznak, addig a férfiakat a számítástechnikai eszközök vonzzák, majd a könyvek, egyéb szórakoztató eszközök. A kutatásban résztvevők nagy többsége hajlik arra, hogy használt cikkeket vásároljon, vagy ha nem próbálta még, a közeljövőben sort kerít erre. A kutatásról készült teljes cikket itt olvashatjátok.
A radiocafé közéleti és gazdasági témákat boncolgató beszélgetős műsorában, a Millásreggeliben a Shoptet magyarországi country menedzsere, Rédey Iván beszélt a használt cikk-kutatás eredményeiről és további meglátásairól, következtetéseiről a végeredmények kapcsán. Ha lemaradtál volna, vagy újrahallgatnád a néhány perces interjú részleteit, kattints a lejátszás gombra, és hallgasd a Millásreggeli-részletet.
Mint minden hónap, ez sem telhetett el új partnerek bővülése nélkül, mutatjuk is, hogy kik segíthetik továbbá webshopod tökéletesítését.
Hegedűs Roland – Shoptet webshoppal rendelkezik, így maximálisan tud segíteni abban, hogyan hozd létre a nulláról első webshopodat. Teljes képet kaphatsz segítségével arról, hogy milyen lépések mentén haladj, hogyan importáld vagy töltsd fel termékeidet, hogyan készítsd elő az élesítésre.
Dajka Gábor – Több éves tapasztalattal rendelkezik a Facebook-oldalak kezelésében. A közösségépítés Facebookon, a reklámszövegírás és a Google Ads-fiókok használata a fő szakterületei, amelyekben támogatást adhat a webáruházad sikeres működéséért.
Március 30-án került megrendezésre a Női Vállalkozók Napja a Lurdy házban, ahol számos inspiráló, érdekes előadással gazdagodhattak a résztvevők. A Shoptet saját standdal várta az érdeklődőket, ahol feltehették kérdéseiket olyan témákban, mint például a webshop-indítás, milyen egyedi csomagajánlatok vannak stb. Az egész napos rendezvényen sokan megfordultak a Shoptet-standnál, aminek nagyon örülünk, hiszen érdeklődő tekintetekkel találkoztunk.
A következő hónapban készülünk újabb blogcikkekkel, Shoptet-webshopot üzemeltető ügyfelekkel készült interjúkkal, új partnerekkel és alkalmazásokkal. Gőzerővel készülünk a május 11-én megrendezésre kerülő E-kereskedelmi Napra, amelyen a Shoptet a saját stand mellett külön workshop-teremben tart majd előadásokat, illetve az érdeklődők számára konzultációs lehetőséget is biztosít.
Addig is, hogy ne maradj le újdonságainkról, friss híreinkről kövess minket Facebookon, Instagramon, YouTube-on és LinkedInen, valamint ne felejtkezz el blogcikkeinkről sem, hiszen havonta több alkalommal jelennek meg izgalmas olvasnivalóink! 🙂
Írjon megjegyzést