Újdonság: Csatlakozz Te is a Shoptet inkubátor programjához!

Mit értünk a Shoptet inkubátor programja alatt? Tapasztalataink alapján a sikertelen, vagy stagnáló webshopok oka túlnyomó részben az, hogy e-kereskedelmi rutintalanság miatt a tulajdonos nem tud túllépni azon a kezdeti állapoton, amikor már profitot termelne az áruház! Mielőtt szintet lépnél, elfogy a pénz, a türelem, esetleg jön a csalódás a marketinges kivitelezők munkáját illetően. Ismerős élmény?

Inkubátor program cover

Mi a megoldás?

A siker záloga, hogy a webáruház és a hozzá kapcsolódó marketing elemek tökéletes összhangban szolgálják az üzleti céljaidat. Ebben fogunk mi most segíteni egy 6 részből álló inkubátor program formájában.

Tudtad, hogy:

Ezek ismerete nélkül nagyon kis esélyei vannak egy jól prosperáló, növekvő és stabil profitot termelő webáruháznak.

A Shoptet arra vállalkozott hazánkban egyedülálló módon, hogy segíti a vállalkozásokat kitörni ebből a kelepcéből, és ingyenesen megoldást ad a fenti problémákra!

Az e-kereskedelemben jártas Adlogic.hu stratégiai partnerünkkel közösen egy olyan kezdeményezést indítunk, amelyben a webáruház elindítását egy 6 részből álló kiscsoportos, intenzív, gyakorlatorientált sorozattal támogatja.

Nagyon fontos, hogy a webináriumok (Zoom-on keresztül, 6 alkalommal) nem oktatásról, tanácsadásról szólnak, hanem kiscsoportosan, KÖZÖSEN elkészítjük és elindítjuk azokat a folyamatokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a webshop hasznot is termeljen – kezdő és haladó webshoposoknak egyaránt! Időpontok, amikor új csoportok indulnak:
2023. szeptember 18. 10 óra (már befejeződött),
2023. október 2. 10 óra (már befejeződött),
2023. október 24. 17 óra (már elindult),
2023. november 13. 10 óra (már elindult),
2023. november 28. 10 óra (már elindult).
A többi időpont fokozatosan kerül publikálásra.

Ki csatlakozhat?

Az inkubátor program INGYENES, a csatlakozáshoz csak a következőre van szükség:

Részletek a 6 részből álló inkubátor programsorozat témáiról:

1. alkalom: Közösen átnézzük a webshopot és felszámolunk minden olyan elemet, ami a vásárlási folyamatot akadályozhatja. Több mint 50 ponton megyünk végig közösen, a végére garantáltan egy jobban konvertáló áruházad lesz!

2. alkalom: Közösen beállítunk és összehangolunk minden olyan marketing eszközt, amelyre szükséged van a sikerhez. Google Analytics 4 finomhangolásától egészen a Facebook vállalkozáskezelőig, mindent beállítunk!

3. alkalom: Beállítunk egy olyan jól átlátható mérőszámrendszert, amiben pofonegyszerűen, akár mobiltelefonon bármikor láthatod a webáruházad teljesítményét és percek alatt tudsz döntéseket hozni.

4. alkalom: Elindítjuk azokat az alapvető, biztonságos és leggyorsabban megtérülő alap kampányokat a Google Ads-en keresztül, amelyek a legjobban illeszkednek az üzleti modelledhez.

5. alkalom: Elindítjuk azokat az alapvető, biztonságos és leggyorsabban megtérülő alap kampányokat a Facebook Ads Manageren keresztül, amelyek a legjobban illeszkednek az üzleti modelledhez.

6. alkalom: Együtt kiértékeljük az első hónap eredményét és javaslatot teszünk a tovább haladásra. Ezen a ponton képes leszel eldönteni, hogy tudsz tovább haladni saját erőből, vagy szükséged van további segítségre.

Ha felkeltette érdeklődésed ez az egyedülálló lehetőség, nincs más dolgod, mint regisztrálni.

Az inkubátor projektek befejezését követően sem engedjük el a kezedet, hiszen lehetőség nyílik részt venni a mastermind havi egy alkalmas beszélgetésre. Webshopoddal kapcsolatos kérdéseidet megoszthatod velünk, és segítünk megoldani a később felmerülő problémáidat.

Visszajelzések az inkubátor program résztvevőitől

Én nagyon elégedett voltam, nagyon türelmes voltál velünk, rendkívül segítőkész. 
Arra is rá kellett jöjjek, ez egy komoly szakma, minden folyton változik, és nagyon képben kell lenni, hogy sikerre vigyünk egy webshopot.
Köszi szépen!

Gerendés Paula, festőművész

Szerencsésnek érzem magam, hogy bekerülhettem az Inkubátor programba, amelyet az AdLogic részéről Venk László és Suhajda Tamás tartott a számunkra (kiválasztott Shoptet felhasználóknak)
Tamás és László profik a Google hirdetés szerteágazó és folyamatosan változó Világában. 

Mélyrehatóan bemutatták az összekötéseket, a mérési adatok feldolgozását, min, mikor és hogyan lehet javítani a jobb megtérülés érdekében. 
Ez egy nagyon értékes program. Az AdLogic nagy cégeknek (is) vállal megbízásokat, ezért úgy gondolom, hogy kipróbált recepteket adtak át nekünk. 
Ahogy László fogalmazott: nem csak bemutatták, hanem együtt végig csináltuk a szükséges adminisztrációkat. Örülök, hogy a részese lehettem. 

Kovács Andrea

mentes.bolt.hu

Már első alkalommal sokat segített a workshop, rávezetett arra, hogy másképp gondolkodjak, más szemmel nézzem a webshopom, mik azok az apróságok, amikre ha figyelünk sok jót hozhat később. Jó lett volna ha több időnk van és jobban bele tudunk menni a részletekbe, akár az oldallal akár kampányokkal kapcsolatban. Köszönök mindent, örülök, hogy egy alkalmat sem hagytam ki. Remélem lesz még hasonló a közeljövőben.

Róbert

u.i.:

Amennyiben nincs még webáruházad, vagy váltáson gondolkodsz, érdemes a webináriumokat bevezető 2 órás workshopon is részt venned, ahol bemutatjuk a különböző platformok előnyét-hátrányát és áttekintünk minden elemet, ami a sikerhez szükséges. Ezek a workshopok is ingyenesek, de regisztrációhoz kötöttek és csak és kizárólag személyesek, a Shoptet budapesti irodájában kerülnek megrendezésre. A workshopról itt tájékozódhatsz.

Bejegyzés navigáció

Írjon megjegyzést

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Üzenet elküldésével elfogadja az adatvédelmi irányelveket