Egyéb

További érdekes cikkeket a webáruházak marketingjéről ebben a kategóriában találsz. Olvasd el például hasznos tippjeinket a vásárlókkal való kapcsolattartásra vagy ötleteket arra, hogyan tudd továbbfejleszteni a webáruházad tartalmát.

BDR karrier a Shoptetnél - cover

„Business Development Representative-ként betöltött szerepem egyedülálló betekintést nyújtott az értékesítés és az e-kereskedelem világába”

Még csak néhány hónap telt el azóta, hogy létrejött ez az új csapat a Shopteten belül, de már most kijelenthetjük, hogy ez volt a helyes lépés. A Shoptet szlovák csapatában merült fel először az ötlet, hogy a BDR munkatárs nagy segítség az értékesítési csapat számára. Mivel ott bevált, így jött az ötlet, hogy a magyar […]

Olvasd el az egészet
Marketing fesztivál 2022 - előadó és közönség

Beszámoló a IX. Magyar Marketing Fesztiválról!

Örömmel számolunk be arról az izgalmas hírről, hogy a Shoptet csapata is képviseltette magát az év egyik legfontosabb marketing eseményén: a Magyar Marketing Fesztiválon. Nem csupán rengeteg inspirációt és újdonságot volt alkalma begyűjteni a résztvevőknek, de értékes üzleti kapcsolatok és jövőbe mutató együttműködések is születtek szép számmal. Íme egy kis élménybeszámoló!

Olvasd el az egészet
Negatív értékelések

Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?

„Már nem vásárolnék tőlük, az áru sérülten érkezett, sőt késett is.” Számtalan ilyen vélemény van a cégekről az interneten. A weboldalakon, webáruházakban és a közösségi médiában is megjelennek. Van rá néhány tippünk, hogyan tud reagálni a negatív véleményekre, még ha nincsenek is nagyon az ínyére.

Olvasd el az egészet

Bejegyzés navigáció