Egyéb

További érdekes cikkeket a webáruházak marketingjéről ebben a kategóriában találsz. Olvasd el például hasznos tippjeinket a vásárlókkal való kapcsolattartásra vagy ötleteket arra, hogyan tudd továbbfejleszteni a webáruházad tartalmát.

Shoptet hobbi

Lehet hobbival pénzt keresni?… A Shoptet felméréséből kiderül!

Sok izgalmas dologra fény derül abból a felmérésből, amelyet a Shoptet készített az elmúlt hetekben. Érdekesség például, hogy a magyarok többségének (53%) van olyan hobbija, amivel alkot, és közülük minden ötödiknek bevételt is hoz ez a tevékenység. Főleg a férfiakra jellemző, hogy pénzzé teszik szabadidejüket ilyen módon. De: nézzük meg részletesen, mi minden tudható meg […]

Olvasd el az egészet
See-Think-Do-Care blogcikk

Mi az a See-Think-Do-Care modell, és hogyan segíti a webáruház üzemeltetését?

Ön is egyedül, külső segítség nélkül végzi webáruháza marketingjét? Valószínűleg már találkozott olyan elméleti modellekkel (más szóval keretrendszerekkel), amelyek elősegítik a marketingstratégia felállítását és értékelését. Ezek egyike a See Think Do Care, amely kifejezetten az online projektekben, de a webáruházakban is remekül alkalmazható. Hogyan kell használni és mire jó? Nézzük!

Olvasd el az egészet
Google Analytics adatok elemzése

Mérőszámok, amelyeket minden kezdő webáruház tulajdonosnak érdemes figyelni

Egy webáruház elindítása általában nem könnyű, de az első rendelések, majd a későbbi sikerek öröme annál nagyobb. Annak érdekében, hogy mielőbbi sikereket érjen el, jó ötlet már a kezdetektől fogva szemmel tartani néhány hasznos mérőszámot. Íme néhány, amelyek semmiképpen sem kerülhetik el a figyelmét!

Olvasd el az egészet
Marketing fesztivál 2022 - előadó és közönség

Beszámoló a IX. Magyar Marketing Fesztiválról!

Örömmel számolunk be arról az izgalmas hírről, hogy a Shoptet csapata is képviseltette magát az év egyik legfontosabb marketing eseményén: a Magyar Marketing Fesztiválon. Nem csupán rengeteg inspirációt és újdonságot volt alkalma begyűjteni a résztvevőknek, de értékes üzleti kapcsolatok és jövőbe mutató együttműködések is születtek szép számmal. Íme egy kis élménybeszámoló!

Olvasd el az egészet

Bejegyzés navigáció